Sure, I miss it

Ibland saknar jag gymnastiken, mycket!
Speciellt nu när mitt gamla lag är på årets härligaste tävling- Gympa natt och dag. Det är som en turnering med grupper, semi och final. Förra året tävlade vi så sent som kvart i ett- vi var så trötta men det är en upplevelse!

Jag saknar alla coola saker jag kunde göra. Volter, skruvar, flickisar, bakåtvolter... Visst hade jag kunnat gå kvar, men axeln klarar inte de svårare grejerna längre. Jag gick ett tag med att göra de lättare, men det var inte alls samma känsla när man inte kan vara så bra som man egentligen kan.

Men som sagt, jag saknar det!


2008 levde jag fortfarande för gymnastiken och hade inte hunnit upptäcka mina axelproblem. Jag längst till vänster

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0