Today spent

Idag fyller Julles mamma år. Grattis till henne! Så i början av eftermiddagen cyklade jag dit för lite småfirande och fika. Sedan kom Julles söta lilla granne över och vi lekte med henne någon timme. Det kan vara utmattande att underhålla en sexåring kan jag lova!

Vid halv sju behövde jag egentligen cykla hem, men Julle var lite slug och satte på One Tree Hill. Jag trodde det började senare och hade missat halva. Fan! Inte går det i repris heller!  Men jag såg andra halvan hos Julle och sen cyklade jag hem.

Nu är jag nyduschad och sitter här. Trött är jag med! Men det var väl inte så oväntat kanske.


Dagens outfitbild blev lite sådär men hade inget batteri kvar. Hade i alla fall en topp från Monki och ljusa jeansleggins från Gina Tricot.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0