This weekend

Sorry för dålig uppdatering. Det blir ju lätt så fredag och lördag för då lever man!
I fredags kväll var jag hos min älskling. Vi såg på film och bara hade det allmänt mysigt.
Igår cyklade vi hem till mig. Mamma, pappa och bror var inte hemma så vi fick stå för maten- rätt grymma kan jag lova!
Eve hade några kompisar här och alla vet väl hur ett gäng tonårstjejer blir? Musik på högsta volym, dans, gapande, skatt och så vidare. Julle och jag var "barnvakter", eller snarare husvakter haha. Det blev lite film och gottande då med. Vindruvor! <3 

That's about it.


Haha, galna! Min syster längst till höger. Lika? Nja...


Ignorera mitt ansikte! Igår hade jag på mig ett halvlång linne från Cubus och halvtransparenta strumpbyxor
.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0