Not all, but plenty

Här kommer ett urval av bilderna från igår. Övriga hittas på Facebook!


En av tjejerna vi skulle "fira"


Jonathan, Marcus och Matilda


Ulrikas ex, Ulrika och Johanna


De "fina" burkarna


Johanna och jag


Veronikas gamla buggkompis (sorry, kände ju inte alla), Veronika och Johanna


Elle och jag. Knappt ok men mina naglar är grymma


Vi hade fotosession i "knullrummet"


Elin startar nya trenden


Elle, Ulrikas barndomskompis Linnea (?) och Stina (som jag inte träffat på typ 6 år)


Elle, schysst tjej och Frida


Micho och Nebojsa


Joe sofftade i soffan


Nebojsa, Micho, Elie, Johanna och Joe


Till sist: jag, Micho, Nebojsa. Veronika, Elie, Johanna och Joe

PUSS


Kommentarer
Postat av: Yuli

Great .Now i can say thank you!

2011-01-19 @ 12:37:03
URL: http://yuli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0