12- Mina syskon


Evelina Sara Caroline Berg, född 1995.
När vi var mindre bråkade vi hela tiden, och inte lite heller! Slogs, drog varandra i håret, rivdes och sparkades. Vi var väldigt sällan sams, men vi har växt ifrån det. Visst kan jag fortfarande bli galen på min syster, speciellt när hon tar mina saker utan att fråga, men hon är trots allt min syster och jag vet att jag kan lita på henne. Det har blivit att vi snackar allt oftare, både om skvaller och seriösa saker. Och jag lånar hennes saker utan att fråga ibland också ;)


Lars Filip Andreas Berg, född 1997.
När vi var mindre var det alltid och och Andreas mot Eve. Äldst och yngst mot mellanbarnet. Förmodligen för att det skiljer för fler år på mig och Andreas så vi har inte så mycket att tjafsa om som jag och Eve eller han och Eve. Nu är han snart 14 och som de flesta killarna i yngre tonåren handlar allt om sport, tv-spel, dator och tv. Både för åldren och att han är kille har jag inte lika mycket gemensamt med honom som min syster, men jag älskar honom ändå.
Btw bilden på oss är från juni 2008

PUSS


Kommentarer
Postat av: Akselagnes

Good people of togo i was here ok.

2011-11-23 @ 15:33:13
URL: http://akselagnes.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0