9- Min första kärlek

Okej, denna kan vi nog dela upp i två delar.
Men första "kärlek" träffade jag när jag bara var ett halvår. Vi bodde på samma gata (still do), var lika gamla och båda nyinflyttade- så det passade perfekt! Vi var bästa kompisar hela dagistiden och var även "tillsammans", på det sättet som 4-åringar var. Men det fanns en annan konkurrent, en annan tjej på gatan som vi var bra kompisar med (och det var hans syssling haha), så vårt "förhållande" var lite av och på. Sista gången vi var tillsammans var nog på mellanstadiet någon gång, men vi är fortfarande kompisar. Så blir det väl med någon man känt och umgåtts med preis hela sitt liv?

På mellan- och högstadiet hade man ju små crushar, men ingen riktig kärlek. Så min första kärlek träffade jag förra sommaren och blev tillsammans med förra hösten. Och han är fortfarande min kärlek- Julle!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0