Beautiful and personal

Öppet hus var... segt. Det var ovanligt lite folk så vi mest bara stod där. Och åt fruktspett från livsmedel, haha.
Men vi får hoppas att några roliga människor föll för dans, för det är en toppenlinje tycker jag!
Evelina har fortfarande ingen aning vad hon ska gå. Vems gymnasieval börjar det likna tro?
Nu kollar jag upp julklappar. Mindre än 3 veckor kvar till jul- galet!
Något jag kan tipsa är att kolla på Tradera.se. Jag trodde det bara var begagnade saker som såldes där, men nope. Bland annat finns det folk som säljer smycken och ristar in namn, till ett mycket bättre pris än i affär.
Jag tycker såna smycken är superduperfina! T.ex den här:
Och det går att kombinera på massor sätt, med olika berlocker eller stavar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0