Dag 16 - Det här är jag beroende utav

Jag bytar beroenden hela tiden, hehe.
I somras var beroendet utan tvekan jordgubbar och VitaminWater.
Just nu äter jag gärna lite mörk choklad då och då.
När jag precis fått hem en ny dvdbox, typ Grey's Anatomy, blir jag helt beroende tills jag sett alla avsnitt.
Sen är jag ju beroende av mobilen året runt. Folk blir förvånade att jag skickar slut på mina 5000 sms innan månaden är slut.
Man skulle kunna kalla mig beroende av att träna och röra på mig. Det sägs att folk som tränar mycket och är vana vid endorfintillskottet kan känna sig hängiga och deppiga utan det, och lite så blev det för mig när jag var skadad.

Jag skulle nog kunna komma på massa fler saker, men jag tror ni nöjer er med detta.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0