Dag 19 - En att-göra-lista innan jag dör

Då får man bara skriva sånt man inte redan gjort va?

  • Besöka Amerika, Afrika och Australien (varit i Europa och Asien)
  • Vaxa benen och kanske till och med våga en brasiliansk
  • Flyga first class
  • Bada i hav/sjö på vintern
  • Ha en hund eller katt
  • Bo i ett alltför dyrt och lyxigt hotellrum
  • Sola topless
  • Medverka i en större föreställning
  • Äta sushi
  • Se en riktigt grym konsert
  • Gifta mig och skaffa en underbar familj
Där tog min fantasi slut.



PUSS

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Busniess räcker för min del. Klarar mig utan pyjamasen man får vi har redan så många hemma, du kan nog få en med om du vill så kan du alltid låtsas.

2010-12-19 @ 22:00:34
Postat av: biffen

vänta med att äta sushi tills jag kommer hem!!!!!!!!!

2010-12-20 @ 09:48:13
Postat av: Rebecca

Johanna: Jag fattar nada xD



Ulrika: Risken att jag vågat i mig sushi innan sommaren är väääääldigt liten, jag äter ju bara fisk i form av fiskpinnar;)

2010-12-20 @ 20:49:17
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0