Following the flow

Okej, varenda en i bloggvärlden verka följa denna lista, så varför inte även jag?
Men jag är ju några dagar efter så jag tar dag 1-3 idag och 4-7 imon. Sen är jag back on track!

Dag 1 - presentera mig själv
Dag 2 - min första kyss
Dag 3 - en rolig kväll/dag
Dag 4 - Det här stör mig
Dag 5 - en nytagen bild & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 - ett drömförhållande
Dag 7 - min bästa vän
Dag 8 - min favoritplats
Dag 9 - min första kärlek
Dag 10 - det här saknar jag
Dag 11 - detta ångrar jag
Dag 12 - mina syskon
Dag 13 - den här veckan
Dag 14 - Något jag ska göra innan jag blir 30
Dag 15 - mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende utav
Dag 17 - mitt favoritminne
Dag 18 - det sjukaste jag gjort
Dag 19 - en att-göra-lista innan jag dör
Dag 20 - någon som jag vill byta mitt liv med för en dag & varför
Dag 21 - det här får mig att gråta
Dag 22 - mina rädslor
Dag 23 - något olagligt jag gjort
Dag 24 - överrraaaskning!! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0