I miss you!

När jag kom hem idag väntade ett litet brev/paket på min säng. "Toppen, Julles julklapp!" tänkte jag. Men så såg jag att poststämpeln var från Frankrike.
Det var en jättefin julklapp och brev från Ulrika. Så glad jag blev! Och samtidigt lite ledsen. De gånger vi inte hållit kontakten så bra och jag haft fullt upp har jag nästan lyckats glömma att min bästa vän är i Frankrike. Nu blir man påmind, och som jag saknar henne! Hon har inte ens varit där halva tiden än!

Mina nära vänner är alla som tvillingar av olika delar av mig. Ulrika är min tvilling när det kommer till galenskap, fest och att ha kul, men också när det kommer till att ha starka åsikter och stå för dom. Nu är hon är borta känns även den delen av mig borta.



PUSS

Kommentarer
Postat av: bullis

Jag saknar dig med gullet! Vad fin du är :D och brun jämte mig hihi

2010-12-28 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0