Last school in weeks

Då ska jag om några minuter gå till bussen (lifesaver for sure) och så blir det lite skolavslutning. Inget jättespeciellt, men gött ändå. Efteråt ska Julle komma hit för han måste skicka in ett arbete och så måste vi beställa våra julklappar. 21 december- illa jag vet! Men de ska nog bli så fina så.

Jag hade egentligen inte tänkt fixa mig speciellt idag, men jag gick upp på tok för tidigt så det blev lite lockar ändå.

svart linne-
svart hög kjol- Gina Tricot
rosa kofta- Pepper

PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

gud va fina kläder. vad kostade dom?

älskar din blogg, du har verkligen stilen. du inspirerar mig verkligen :)

du är grym!



ps, du har snygg kille med ;) hihi

2010-12-21 @ 23:02:45
Postat av: Rebecca

Vad glad du gör mig!



linnet har jag fått, men det är helt basic svart så kan inte varit så dyrt.

kjolen köpte jag på gina för antingen 199 eller 249 kr.

Legginsen är från HM och kostade 79 kr.

Sist men inte minst: en rosa koftan är från Pepper, 299 kr.



Btw, jag tycker också jag har snygg kille ;)

Kram!

2010-12-23 @ 16:34:23
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0