My day

Jag vet inte vad det är, men idag har jag inte varit på humör att lämna huset alls.
Så det har blivit lite pluggande, tv-tittande och så har jag målat naglarna. Den julröda nyansen fick göra plats för en glittrig ljusrosa/silvrig som passar perfekt nu tlll nyår.

De är snyggare än på bild

Nu ser jag på Victoria's Secrets Fashion Show 2010. Jag älskar Victoria's Secret (har faktiskt 2 par trosor, men inte de svindyra som modellerna visar). Modellerna är de vackraste i världen och de har sån härlig attityd! Ofta ser modeller bara stela ut på catwalken, men dessa har verkligen kul!
Och det var så gulligt backstage när minstingen Chanel fick sina första vingar. Och när modellerna snackade om varandra. De verkar faktiskt vara som en familj.

Snart kommer Julle hit. Saknar honom och vi behöver snacka lite om morgondagen. Hoppas den blir awesome!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Vi på Nysäter

Hoppas Ni får en trevlig och fin Nyårsafton. Allt gott önskas Er på det nya året.

2010-12-30 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0