Peach

Onsdagar är inte veckans roligaste dag, men det funkar. På psykologin såg vi en film om hur en kvinna för bara några timmar behandlade en grupp blåögda som svarta länge behandlats på många håll i USA, och hur de inte stod ut. En tankeställare faktiskt- Blåögd heter den.

Busschaffören idag var knäpp och lite småskum, men jag lär minnas honom jämfört med andra busschaffissar i alla fall.
Nu ska jag plugga matte (läs: se lite på tv, sen plugga matte, sen se mer på tv), för imon är det nationella som gäller. Jag vill inte göra klart matte b, för då måste jag börja på c-kursen och den ska vara hemsk. Men kan inte skjuta upp det mer.


Dagens beroende stavas persikoiste. Minns Thailand där vi drack det på burk istället för läsk. Så gott!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0