Preparing for tonight

Nu börjar det äntligen lugna ner sig i mitt lilla huvud.
Det har varit en del missförstånd och rörigt inför kvällen, och jag har som mellanhand fått ta allting. Jag som är villig att anpassa mig och bara vill att alla ska vara nöjda med kvällen.
Jaja, det har förhoppningsvis löst sig nu och jag ska göra mitt bästa för att njuta.
Jag har ju lyxen att få fira nyår både med mina tjejer och min pojk, doesn't get much better then that.

Nu har jag badat, gjort inpackning, rakat benen och smörjt in mig med kokosdoftande skimmerlotion. Älskar att fixa mig!
Men jag får sätta fart för jag måste blåsa håret, fixa det, sminka mig och ta på mig festoutfiten.
Allt med musik på högsta volym såklart!


Ikväll har jag på mig denna tubklänning från Gina Tricot, tillsammans med svarta halvtransparenta leggins och svarta klackar. Party mode-on!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0