Working again

Var det bara min blogg som inte gick att logga in på igår kväll?
Jag kollade i alla fall på en dansgrupp som jag funderar på att börja i. Egentligen är den nog lite för lätt med tekniken, men den svåraste som finns kvar här i staden, så vad gör man? Jag vill ju dansa! Och danserna är det inget fel på. We'll see, we'll see.

Efteråt åkte jag till Julle. Vi såg på Hulken (charmig kille) och drack lite energidricka. Energidricka är kanske mindre bra innan man ska sova, men jag dricker det för jag tycker det är gott.

Det var inte jättekul att gå upp 6.45 idag när Julle kunde gå upp och säga hejdå till mig och sedan gå och lägga sig igen! Men jag har ju sovmorgon alla andra dagar, så jag ska inte klaga. Nu har jag psykologi och håller på med en uppgift som jag inte förstår vad den går ut på- lyckat!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0