Don't you judge by the cover

Superbusy weekend- here we go again.
Men lite stress är helt klart värt det. Igår efter skolan hängde jag lite i stan med den bästaste. När jag kom hem fick jag panik för det var en timme tills jag skulle vara på festen. Johannas 17års fest då alltså - Grattis igen gumman! Temat var Hollywood och jag hade ingen kändis att likna så jag körde på hög svart lackkjol med dragkedja, vitt linne och leopardmönstrad kofta. Ögonen var starkt sminkade och håret lite lockigt här och var. De andra hade helt klart för sig att jag var Audrina från The Hills- visst, fine by me.
Den lilla festen var mycket trevlig, tackar tjejerna för det!
Senare kom Julle och mötte mig så stack vi hem till honom och spenderade natten där. Dagen har spenderats i Vinbergs idrotthall hejandes på innebandy och nu borde jag snart göra mig iordning.
Ulrika och moi ska bege oss till Ljungby centrum där kvällen/natten/morgonen ska spendreas hos sötaste Lollo med en nyttighetskväll. Fruktsallad here we come ! Galet kul ska vi ha- ni tjejer är bäst!

(8) Concrete angel- Martina McBride

Nås på mobilen.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0