I Know What I Want

Varit ute på internet och kollat lite. Nelly.com kan man alltid lita på, det svåra är att välja för man kan ju inte köpa allt. Är främst på jakt efter skor, mina favoritboots är puts väck :( Råkar någon få syn på ett par bruna mockaboots är det bara att säga till ;)
Hittar dock inte mycket boots, men finns klackskor.
Nelly  Shoes - BoelNelly  Shoes - EmeliaNelly  Shoes - Brussels
Klänningar kan man ju inte heller låta bli att kolla på, och det fanns två som fattade mitt intresse.
Club L - Glitter Dress  Serious Sally by Rut m.fl. - Victoria Dress Top
Men först ska jag till Halmstad med bästa trion på måndag och sen får vi se hur det blir.

Något annat jag har passat på att kolla upp är Bounce sista show- The Last Bounce.
Detta dancecrew är utan tvekan Sveriges bästa och detta blir deras sista show. Men självklart går denna bara i Stockholm :(
Får se hur jag gör, vill ju verkligen se den!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0