The world was flashing by

Inte bloggat på ett tag nu, har helt enkelt inte hunnit. Fredagen spenderades i skolan, på IP och sen hemma med min bby. I lördags spelade vi regionala med F17, det gick tyvärr inte hela vägen dock. Sen var det träningsläger med brudarna. Lite sömn (såklart), många skratt och lite träning med. Jag kan meddela att jag inte har en karriär inom längskidåkning. Kom hem igår eftermiddag och sen stacka jag till Julle och sov där. Alla <3:s dag ju- spenderades med helt rätt person!

Träffade sötnosen Joanna idag. Saknar att inte längre umgås med henne hela dagarna långa i skolan! Vi stod som vanligt och snackade utanför hennes hus. Dumma som vi är lär vi ju oss aldrig att det är mycket varmare om vi går de där 10 metrarna in i huset... Men det är helt klart värt det.

Nu håller jag på att få upp värmen igen. Om en timme är det dags för dagens tredje danspass. Kan någon stava underbart ? U N D E R B A R T ;)
Sen väntar 3 dagar fulla av dans, dags för årets 8:an föreställning. Och lilla jag får faktiskt vara med på 3 av 5 danser även om jag bara har varit estetare i två veckor. Det gillas!

(8) Higher - Erik Grönwall

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0