A bit unpleasant

Satt här i sängen, med laptop i knät och tvn på. Fönstret var öppet för att vädra. Så tycker jag att jag hör en kille skrika. Eller inte riktigt skrika, typ mer ett utrop. Sen hör jag en tjej gråta och gång på gång skrika "låt mig vara!". Då kunde jag inte riktigt ignorera det, så jag smög fram till dörren och försökte se. Det kom från baksidan av ett hus på granngatan och tjejens skrik bara fortsatte. Jag kunde se ryggen på en kille som kunde vara 20 lika väl som 30. Tjejen förstår jag sitter i ett litet växthus och vill inte ha med honom och göra. Jag ser en annan tjej i trädgården så jag slappnar av. Jag ber mamma kolla och hon tror det var ett barn som satt i glashuset och grät på sina föräldrar- eftersom det bor pensionärer i huset. I vilket fall som helst har det slutat nu. Småbarn eller tonårstjej- det var obehagligt att höra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0