Another sunny day

Även denna dag var solig. Men Julle har en hyfsad förkylning så vi bestämde oss att sola i trädgården fick räcka. Hyfsat varmt det med kan jag lova!

Var där till fem någon gång och sen åkte jag och kollade på träningen.
Jag har lite svårt att välja hur jag ska göra med det. Stå i mål kan jag inte göra på ytterligare ett tag och då är frågan när och hur jag ska träna löpning och styrka. Gör jag det med laget blir det ju mer lagkänsla, men gör jag det på egen hand kan jag göra det när det passar mig bäst. Jaja, ingen brådska.

Det var kul att träffa lagen igen i alla fall och på lördag är det lagfest! Ska hålla mig undan från deras glasparti bara...
Världens bästa lag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0