Catch up

Igår var det Långås marknad som gällde. Mysig, lagom stor marknad men lite trångt med allt folk. Mest blev det godis, som väntat? Lite mjuka godisar till morfar (jag är ett bra barnbarn, haha) och nårga snören till mig själv. Dessutom en slush ice för det var så varmt. Kvällen blev inte mycket bättre för vår tjockisfaktor. Pizza, godiset och lite chips. Har nog aldrig känt mig mer otränad än just nu- men jag har ju inte fått träna. Det är något jag måste ta tag i nu!
Vi åkte in till Hemmakväll och hyrde nya Alice i Underlandet. Rätt bra film, ungefär som jag förväntade mig. Bäst var nog den Röda Drottningen (Helena Bonham Carter) som hela tiden skrek "Off with their heads!".



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0