Confirm

Idag var det Evelinas konfirmation. Att väckas kvart över åtta när man somnat efter ett var inte jättekul. Konfirmationen var helt ok och kalaset med tycker jag. Men så varmt det var! Istället för att ligga i bikini på stranden, gick jag runt i klänning och klackskor i trädgården. Julle kom hit, så efter tjat i 9 månader fick kusinerna m.fl. till slut träffa min pojk. Vi höll oss mest inne (svalare) och lekte med min lilla prinsessa. Jag och Evelina blev barnvakter åt varsin liten kusin. Det brukar ju bli så.

Jag och min lilla tjej på Mors dag

Nu är vi trötta som bara den. Jag och världens bästa pojkvän har köpt lite godis och ska se en film. Mysigt! efter en lång dag som denna.

Bilder kommer imon.

PUSS


Kommentarer
Postat av: DENNIS JOHANSSON

Kusinerna, Skyll på din fadder istället

2010-07-04 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0