Kallar man det looser?

Igår kväll var jag hos extremt saknade Julia! Vi såg Saw IV, åt Ben&Jerry's och snackade såklart en hel del. Mysigt! Sedan cyklade jag hem och så sov min kusin Carina här. Vi kom hem vid ett så filmen hade inte rullat länge innan vi båda slocknade.

Jag hade tänkt lägga ut en bild på Julia men denna gång är det kamerasladden som är borttappad. Typiskt mig, right? Jag håller verkligen inte koll på vart jag lägger saker och ting! Det borde finnas ett ord för såna som mig. Typ "looser" ? Obs, inte loser, haha. Hoppas ni fattade skillnaden, annars får ni nog ta tag i er engelska lite.


Vad hände med den mörkbruna färg Joanna fixade för bara 3 månader sedan? Borta!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0