Meeting with the fam

Då var jag hemma efter ett besök med Julius familj hos hans mormor. Träffade för första gången hans andra syster, efter 9 månader haha. Min stackars pojke hade bränt sig rejält så det blir nog inte stranden för honom heller imon. Då är det dags för honom att träffa min släkt, hur han nu ska våga... Skämt åsido, jag gillar min släkt.


Eftersom min syster har denna klänning imon får jag hitta nåt annat i min garderob. Eftersom det är henne ljuset är på får jag väl tåla att hon tar en av mina finaste klänningar och jag får nöja mig med nåt "sämre". Det lutar åt en aprikos tunika. Lite småfin och passar brännan. Men den får ni inte se förrän imon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0