Memories that last

Jag hade nästan glömt hur kul vårt lilla lag har/hade tillsammans. Och vilka minnen vi har! SM, Eskilscupen, Gothia... Härliga minnen!
Ikväll blev det först grillning och allmänt snack. Efter lite "jag har aldrig", i ett försök att få alla berusade, blev det fyllefotboll. Lilla jag tyckte det var säkrare att springa runt med kameran (Rebeccas system, därför kommer inga bilder nu). Jag kan ju lugnt säga att så som de spelade i kväll hade vi inte fått någon 2a plats i SM, eller gått till åttondelsfinal i Gothia- that's for sure!
Vid halv tolv cyklade vi till bryggan. Detta var ju oplanerat så ingen hade med sig badkläder. Men 24 grader i vattnet gick inte att motstå. Upptäckte att sminket var vattenfast men inte det plattade håret, och underkläderna blev härligt blöta och kalla... Men kul var det!
Till sist var vi några som stack hem till Johanna, men feststämingen var slut och man började bli trött, så där blev vi inte så länge.

Nu ska jag sova gott i min varma säng, utan blöta kläder!


SM i Karlstad 2007 glömmer vi inte!


Kvällens outfit bestod av välanvända favoriter


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0