Socker med jordgubbar och mjölk :)

Den lilla shoppingturen gick fin fint. Vad det blev får ni se imon när jag är hemma och har min kamera. Jag fick agera smakråd åt Julle, som åkte hem med några riktigt snygga tröjor kan jag säga. Sprang även på Agnes, som jag inte hade träffat än i sommar.
Nu är jag hos Julle. Jag har ätit jordgubbar med mjölk och han har ätit socker (!) med jordgubbar och mjölk, haha. Nu ser vi semifinalen mellan Tyskland och Spanien och jag kan inte avgöra vilka jag hejar på. Jag hejar lite på båda helt enkelt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var mysigt att springa på dig! Och snart ska vi plugga körteori! :D

2010-07-10 @ 23:45:34
URL: http://agnesgoranzon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0