The way it's gonna look for now

Här kommer det. Ett bildspecial dedikerat till min hand! Haha, så stort är det kanske inte men här kommer några bilder från början till slut:


12 juni sprang jag genom ett glasparti och skar upp handen, 3 senor samt nerver. Tro mig, censureringen är nödvändig!


13 juni var det operation i Halmstad och därefter blev det den här gipsklumpen


17 juni byttes gipset ut mot en skena för att jag skulle kunna börja rehablitering

IDAG:


Skenan är borta! Och brännan min är fin...


Det omtalade ärret


Jag kan inte böja handleden neråt för den har fastnat i ärrvävnad!

Det var allt för mig denna gång. Tack för visat intresse.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullisbullis

detdär ärret kommer bli so jäääävla coolt :o hur känns det? gör det ont eller är du stel eller nogot?



brännan blev värre än vad jag trodde haha, men det kommer du säkert kunna sola bort innan sommarn är slut iaf :)

saknar dig sötnooos, hoppas du inte tar illa upp av min nyfikenhet o allt ;)

2010-07-17 @ 21:06:18
Postat av: Victoria "toia"

VILL LÄTT SE DEN FÖRSTA BILDEN UTAN CENSUR!!!

2010-07-17 @ 23:22:20
URL: http://www.torkadehallon.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Du kan gärna få mitt ärr ulle ;) Jodå, jag är stel och det gör ont ibland. Handleden har typ fastnat i ärret så den går inte att böja neråt :S

Jag saknar dig med!!



Toia- jag har bilden, med detaljer och allt, både på dator och mobil ;)

2010-07-18 @ 17:06:03
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0