Shopping theraphy failure

Läkarbesöket gick bra. Hittade astmamedicinen i fotbollsväskan, hehe. Fick avreagera mig lite på löparbandet och jag börjar lära mig andas bättre.
Sedan körde jag till Halmstad i regn, vilket hade sina läskiga stunder på motorvägen. Mission of the day var konfaklänning och skor till Evelina och jag tänkte försöka mig på lite tröstshopping. Dock gick det inte så bra, jag var inte alls sugen och det blev bara ett par solglasögon.

H&M , 50 spänn. Helt ok!


Nu ska jag bannemig ta och rycka upp mig! Vet knappt ens själv varför jag varit på så extremt dåligt humör idag. Det var väl en kombination av olika saker, bl.a. den tiden i månaden. Sånt kan vi faktiskt inte hjälpa tjejer.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0