Some pics

Jag tycker nästan gårdagens korta beskrivning av de senaste dagarna räcker. Lite mystik får det ju vara. Men jag tar och slänger in lite fler bilder från denna underbara vecka:

Styrka, springa, styrka, springa- så beskriver jag military fitness! Att vila var att stå i plankan...








Fråga inte ens...

Övrarp med Lollo och Ulrika




Frukost i morgonsolen och sedan steka på altanen- underbart!

Så blev det några bilder vid fina Ätransjön (som jag ville bada där!)





(Oseriösa! Jag har Julle, Lollo har David och Ulrika.... ;) )









Härlig bild på härliga tjejer!

Midsommar med min älskling


Vi fick till maten rätt bra tycker jag...


... men såklart fanns det plats för en skål jordgubbar eller två!


Jag älskar dig!!

Det var mina dagar i bilder. Nu hoppas jag på en strandvecka!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0