That's what friends are for

Det blev som utlovat Ulrika som räddade min kväll. En tredjedel av trion saknades , men Lollo spenderade dagen med pojkvännen. Dock slipper hon inte oss imon!
Vad gjorde vi egentligen då... Vi snackade, skrattade, snackade och skrattade. Dessutom åt vi glass och grillade marsmallows i mikron. Toppenkväll tycker jag! Mycket mer behövs inte.

Kunde inte välja vilken gammal bild på oss jag skulle lägga upp, så jag bjuder er på tre.

Känner helt klart nu att det är jag som tappat färg och hon som fått


Vi ÄGER på karaoke, oja


Galet på klassfest! Nej, jag hade inte hjärnskakning och stringtrosorna är för att hålla ögonbindeln på plats


Nu får jag nästan ta och sova snart, ska ju i alla fall ta mig upp till skolavslutningen imon. Vad ska man ha på sig då? Det är ju inget speciellt fint tillfälle, men känns ändå finare än vanlig skoldag. Typiskt tjejproblem!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0