The real mission of the day

Jag har inte kommit riktigt lika långt som jag velat. Nu skulle jag egentligen vara påväg till Ulrika, men pga ösregn och telefonsamtal med Julle har jag inte riktigt hunnit så långt. Just nu håller jag som bäst på att bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Ska som sagt till Ulrika. Där blir det hon hon och jag som har vår egen lilla förfest innan resten kommer. Sen hoppas vi på röj och kul med bland annat Twister, musik och dans. Kameran är nyladdad för här ska det tas bilder!
Senare mot kvällen kommer kanske Julle dit om han orkar och förhoppningsvis sover han över hos mig sen.
Så ser min kväll ut kortfattat. Nu måste jag göra mig iordning!



(8) No Stress - Lauren Wolf

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0