All I want is to lay my head down

Tjosan Hoppsan! Jag är lat, oja! Ligger i sängen med laptopen i knät samtidigt som jag ser på Australia. Btw, är inte den lilla autraliensiska killen hur söt som helst? Och jag har faktiskt pluggat en del redan idag. Tyvärr blir det nog mer av det ikväll. Först blir det fotboll, om sisådär en halvtimme. Känns rätt dumt att sticka dit egentligen när jag redan nu vet hur dåligt jag kommer må. Dumma hosta! Man måste försöka i alla fall, för träna måste man ju. Känenr mig så lat och trött om jag bara ligger hemma. Så det blir träning idag. Sen får jag öva lite på dansen.
Längtar till helgen! Som vanligt då.

Bildbrist? OJA!

Sista kvällen i Borganes, Island i april 2009. Klassresan man helt klart aldrig glömmer! Elle, Jag, Johanna, Inga, Joanna och Frida.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0