Dressed for success, typ...

Matten gick det sådär med (förvånande? nja), dansen mycket bättre. I alla fall om man räknar bort att jag fick ett litet anfall, på danslektionen! Aldrig hänt förr... men min hals är inte i ok skick. Som tur var blev det inget sånt där panik-hyperventilerande anfall som jag annars får. Ja, astman då alltså. Eller vad det nu är.
Inte vidare intressant men kan ha betydelse. För nu mår jag skit! Förutom anfallet idag och det i onsdags så hostar jag non stop! Och imon har jag idrott, dans samt match. Mår jag som nu går det inte vägen. Blä på det!

Jaja, jag får sova på saken. Efter jag plockat iordning allt onödigt som ligger på min säng vill säga... Får nog börja nu.


Ginalegginsen blev kvar men toppen fick bytas mot en äldre topp (typ våras? xD) som inte används så mycket längre och sömmarna har spruckit på. Perfekt att dansa i.
Och jag är väl medveten om hur bra jag matchar med nagellacket ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0