It's just a number

Då var man hemma igen efter dansen. Eller, dans och dans... De enda som kom var jag, Matilda och så Katja. En sjukling, en som skulle dansa och så dansläraren. Det blir inte mycket till lektion av det. Men vi snackade en hel del så det var rätt nice också. Och så fick det bli lite dans i slutet. Gud vad jag längtar till föreställningen! =)


Jag, Ida och Elina i "Tonåringar till salu" på åttanföreställningen. Riktigt roliga dagar, hade kunnat uppträda hela tiden. Dans i mitt <3

Imon blir det nog skola för mig igen. Ingen idrott eller dans dock. Eller kanske. Jag borde inte men jag får sån panik av att bara sitta och titta på.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0