She dreams she's dancing

Ganska händelselösa dagar, tyvärr. I lördags hände inte mycket, inte igår heller. Pluggade lite matte (till slut) och kände mig först sjuk så tog det bara lugnt. Men sen mådde jag bättre och då kom rastlösheten fram. Eftersom vi har studiedag idag (går vi någonsin i skolan? :] ) så stack jag lite impulsivt iväg till Julle och spenderade natten där. Kan påpeka att efter många kittelfria år ha blivit kittlig igen knappast är en fördel, nu får jag igen...
Ikväll blir det dans! :D
Men först måste jag ta tag i matten, på rikigt nu...
Längtar till nästa helg!


Dagens Outfit:
WESC tröja
Gina linne
Gina leggins
 

(8) Skin- Rascal Flatts

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0