The proof that she couldn't deny

Då var det slut för denna gången. Unzip my body har varit väldigt kul dagar och skolan imon kommer suga hårt!
Kommer sakna den gemenskapen som faktiskt blir av att umgås så mycket hela tiden och kommer framför allt sakna showen! Synd att denna sista dag som egentligen skulle vara den roligaste där alla skulle ge allt inte kunde bli så men alla tog sig samman och gjorde det bästa av situationen.
Letat lite här på underbara internet och hittat lite bilder på de grymma treorna från föreställningen.



Anledningen till att det inte blev som det skulle var att en tjej som har gått i våran (innan jag började här) och tidigare 2ornas klass inatt tog livet av sig. Vi fick veta en halvtimme innan föreställningen för att vara de första och många var knäckta och hela stämningen försvann. Jag visste vem tjejen var och så, vi har gått på samma skola sedan lågstadiet men jag kände henne inte. Jag kan inte ens föreställa mig smärtan av att någon nära gör såhär. Det är bara så himla tragiskt, att någon kan må så oerhört dåligt att den gör såhär mot sig själv och sina kära.
Jag vaknade också idag. Har nära vänner som inte mår så bra och nu inser man att detta faktiskt kan hända. Känner mig tom bara av att tänka på det.
Vila i frid Isabella!

Våffeldag som det är skulle jag och bby göra våfflor. Bra blev det och en mysig dag med någon som jag träffat för lite denna vecka. Men helgen är vår <3

Julle fokuserar!

Och bra blev det!

Btw, smarthuvudet som skriver just nu har glömt digitalkameran i Falkhallen, FAN!

Nu blev det ett långt inlägg men det har varit en så lång dag!

(8) Dancing - Elisa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0