I'm gonna run, crash into you

Dagens humör: jodå, det e fint
Dagens borde: pluggat matte. eller svenska, spanska eller engelska...
Dagens frisyr: först utsläppt och tofs efter dansen
Dagens klädsel: blå jeans från gina, vitt linne från HM och aprikos stickad tröja från gina
Dagens vill ha: Lov igen!
Dagens längtan: fest va ett bra tag sedan nu...
Dagens beroende: snake, hehe
Dagens tråkigaste: skola igen
Dagens personer: Julle
Dagens roliga: dansen typ. fotbollen oxå :)
Dagens låt: Remember December

Då var vi tillbaka i vardagen igen.. Men imon är det inspirationsdag i skolan (massa föreläsningar typ) och sen är det ju fredag igen- wihoo! :)

Fick astmaattack när vi sprang på träningen. Har ju medicin nu och så, men jag tar ju den först efter jag fått anfallet. Alltså efter jag tvingats avbryta och gå runt och hysteriskt kipa efter andan medan jag letar efter min lilla tub. Trevligt? Nej. Men hellre medicin än andnöd.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0