We don't need anybody

Underbart, underbart, underbart! Så kan man sammanfatta denna dagen. För även om man är trött som få och under dagen har spenderat mycket tid med att bara vänta, så är det verkligen underbart. Omgångens första föreställning gick super, trots allt kaos och alla nerver som var innan.
Känner verkligen att jag valt rätt, till 100 % !  Det höll dock på att skita sig med kurserna ett tag men det kan kanske gå vägen i alla fall. Puss på när saker går som man vill!

Tyvärr är mysteriet med lungorna fortfarande olöst. Vi kom fram till att jag har för bra lungkapacitet för astma men testet kan inte utesluta ansträningingsastma, som jag förmofdligen i så fall har. Så det blir återbesök om några veckor, wihoo! Fick dubbel dos medicin för undersökningen så sedan på repet och innan föreställningen skakade mina händer, rejält! Som tur var gick det över sen, med alla kläder som jag skulle hjälpa att ta av och på.

Nu är sminket borttaget och håret utborstat. Känner att axlarna behöver sjukgymnastik efter dessa dagar. Snart borde jag sova lite för imon har jag en dejt med duschen innan alltihopa börjar igen.


Svart linne och svarta mjukisbyxor gör sig super på scen! Även om det inte är nåt jag skulle gå i till varddags.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0