You begin to wonder why you came

Det är så härligt att dansa! Och denna kommer dessutom bli riktigt, riktigt bra! Blackboxen, here we come!
Okey, nästan två månader kvar men allt ska ju finslipas. Och så ska vi ju lära oss en till dans. Jag får sån adrenalinkick att det inte är sant.

Imon är man som sagt ledig igen, rättvist tycker jag och många till ;)
Planen är sova ut, gymma, plugga matte (blä) och sen är jag öppen för förslag.

Tittade igenom gamla bilder här på datorn. Hittade två som jag älskar.


Jag och min oerhört söta lilla kusin Elin för ett och ett halvt år sedan. Så SÖT hon är!


En månad senare låg man och solade vid Medelhavets Turkiet. Underbart! Och kolla min bruna rygg! Saknar ? Oja.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sigurdruna

Very nice site. Will sure visit again.

2011-10-20 @ 08:43:19
URL: http://sigurdruna.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0