Sh*t, x-mas is soon here!

Det är bara drygt en månad kvar till julafton, 41 dagar till år 2011. Tiden går helt galet fort! Snart är jag väl 30 och bor i någon villa, innan jag ens hinner blinka!

I alla fall, tillbaka till saken. Mamma frågade mig vad jag önskade mig i julklapp och jag var helt ställd. Jag har inte en j*vla aning! Mobilen hoppas jag håller ett tag till, systemkamera behöver jag inte, har numera 2 laptops och känner inte att jag behöver en ipod. Smink och kläder köper jag helst själv och parfymer har jag för många.
Det enda jag kan komma på att jag vill ha/behöver är pengar, men hur kul är det att bara önska sig det?
En solresa denna vintern också hade inte suttit fel! Men det ska bli mysigt med en riktig vinter med.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0