Booo yeah

Provet gick nog awesome faktiskt. Engelska har alltid varit mitt ämne.
Sedan stack jag och Julle och köpte stuff för ikväll. Vi satte oss också i gräset och njöt av solen- härligt!

Nu ska jag ta ett härligt bad, städa lite och fixa mig iordning. Tiden år ju fortare än vad man tror.
Och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Jikes!


Kanske detta? Hade på mig det på festen med Hollywood-tema. Hade ingen förebild för outfiten men de andra var säkra på att det var Audrina från The Hills så jag spelade med, haha.


Eller kanske denna fast i lila och med axelband? I Thailand köpte jag och Evelina både svart och lila för att dela på men jag har aldrig haft den lila. Dock är den ganska kort på mig...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0