Den vita lilla datorn

Sitter här vid min nya MacBook. Mer än bara lite ok tycker jag!
Dagen har varit riktigt soft. På dansen övade vi inför föreställningen- en månad kvar nu och vi har kommit en bra bit!
Därefter var det 3 timmar i samlingssalen för installation av datorn. Tur att man satt jämte Lollo och Veronika så tiden rullade på.
Hade följe med Marta hem och det blev en hel del tjejsnack. Nästan hemma mötte vi Matilda så då blev det ännu mer snackande. Efter en timme var jag dock så oerhört kall så nu sitter jag under täcket och myser.
Såhär tycker jag om min nya dator! Men jag fattar inte allt än, hehe

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

OMG OMG OMMGGGG OOOMMMGGG

HAR NI FÂTT ERA NYA MACBOOKS??? GISSA VEM SOM ÄR AVVIISIIIIISS

shit jag vill bara lära dig allt jag kan! guuud vad kuuul!!!! jag längtar tills jag kommer hem till suède och fâr en heelt ny och fin och fräsch macka <3<3

2010-10-27 @ 20:59:59
Postat av: rebecca

Feel the jealousy ;)

Du, jag behöver mer än bara lite hjälp xD

2010-10-27 @ 21:19:36
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0