No normal school day

Vaknade av att väckarklockan ringde vid åtta. Tänkte gå upp men insåg att det var en timme för tidigt- lyckat!
Kunde dock inte somna om för min kära lillebror hade redan en kompis hemma och deras skype-chatt hördes i hela huset. Bra start på dagen!
Tydligen blev Tullbroskolan bombhotat igårkväll, så skolan är stängd idag. Mina syskon klagar inte över extra ledighet i alla fall. Jag är nästan ledig också. Har bara dans mellan halv tre och fyra. Mer än bra skulle jag påstå!
http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.1002683-bombhot-mot-tullbroskolan
PUSS

Kommentarer
Postat av: bullen

fan va snygg du har blivit :o hur länge har jag varit borta egentligen? haha jag saknar dig :)

2010-10-27 @ 21:03:14
Postat av: Rebecca

Oj oj då ;) Man tackar :P

Haha denna bilden tog väl typ bara 2 veckor efter att du åkt eller nåt? ;)

SAKNAR DIG MED!

Mer update och mer bilder- tack :) <3

2010-10-27 @ 21:08:42
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0