Out and going

Idag har jag redan hunnit vara bra duktig!
Lollo and I gick upp 9 för hennes pojkvän skulle hämta henne tio. Jag hade ångest för jag kände mig lat så syster och jag tog en långpromenad. Inne i stan köpte vi bullar av Joanna, som hade ståt på torget sedan åtta- stackaren! Träffade också Julle och vi hyrde film och köpte godis till kvällens myskväll- härligt va?
När vi sedan kom hem kan vi sammanfatta promenaden till dryga 6 km- helt ok.

Nu ska vi syskon ut och ta kort för mamma tyckte det var så fint väder. Ciao!


Jag, Andreas och Evelina 2008- Haha!

PUSS

Kommentarer
Postat av: sebastian

sv: tackar så mycket!:)

2010-10-16 @ 16:42:06
URL: http://projectsebastian.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0