This weekend

Här kommer helgens bilder. Det blev inte så många för det var så fuktigt i luften inne på badet och på kvällarna var vi i olika stugor. Men här får ni bland annat shoppingfynden i alla fall (färgen på de bilderna sucks):


Syskonen Berg på familjesemester- haha! Nejdå, satt vid datorn ca en halvtimme om dagen


Jag på lördagen


Mariebergs Galleria kommer högt på min lista!


Min nya röda vinterjacka från Intersport


Grå stuprörsjeans från Lager157 och leggins i skinnimmation från Gina Tricot


Svarta höga shorts från Cubus


Rosa Bandet-nyckelring och dubbelring med blommotiv från Gina Tricot

Dessutom har jag inhandlat årets första julklapp! Just a few more to go.

Totalt sett blev helgen roligare än väntat- tummen upp!

PUSS 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0