Celebration

Igår var jag på mina kusin Dennis 20års fest. Vi tillhör den lilla sidan av släkten så tyvärr kände man inte så många, but what to do? Största delen av kvällen hölls jag upptagen av min lilla kusin Elin, som var så stolt och skulle visa deras nya hund.
Btw, jag körde upp dit och man försöker verkligen tänka på det som körskolläraren sa till en. Men det är inte så lätt när man kört på sitt sätt i ett år.


Mormor, födelsedagsbarnet Dennis och mamma


Söta Elin och jag


12 veckor gamla Falcon. Hur söt som helst!


Love, love, love haha


Kvällens outfit var en variant på den jag hade till Grand:
tuptopp- Gina Tricot
hög kjol- H&M
leggins- H&M (inte lika hela nu pga en viss liten valp)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var fina bilder från Dennis fest, roligt att även lilla jag fick vara med !!

2010-10-10 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0