Vad jobbigt det är när internet strular!

Sjukt skönt att sova till halv tolv- det är inte ofta det händer. Men har riktigt dåligt samvete för Julle var i skolan och hoppades på att äta lunch med mig. Ska fixa mysig filmkväll på lördag för att gottgöra honom (det skulle jag iofs gjort ändå).

Vi hade samhäll och sen rast. Då satte jag, Ida, Sofie och Toia oss på Stålboms och pluggade svenska. Beroende som jag är var jag tvungen att köpa en smoothie. Dagens smak blev blåbär-kiwi, som var jättegod! Älskar Stålboms smoothies!


Sista lektionen hade vi en gästdanslärare som heter Johnny. Han var jätteduktig och hade riktigt skön personlighet. Han betedde sig nog mer feminimt än oss tjejer tillsammans- men det var en fungerande taktik för att få oss att släppa allt och dansa med attityd.


Dagens outfit:
linne- Gina Tricot
skjorta- Gina Tricot
leggins- H&M

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0