What day is it today?

Igår åkte vi hem i hyfsad tid, eftersom det började ganska tidigt. Då tyckte jag det passade fint att åka till Julle och sova där. Jag hatar att ligga ensam i min stora säng när jag kan ligga och hålla om världens bästa.
Vi la oss i soffan och såg Gone in 60 seconds, men lilla jag somnade nog strax efter första reklamen.

Vi vaknade vid tio och Julle flög upp. Sen när man kommer tillbaka säger han gravallvarligt "Rebecca, jag började för två timmar sedan!". Jag hade i alla fall huvudet md mig och sa "Julle, det är SÖNDAG!". Haha sötunge!
Nu spelar han match och jag gör det jag gör bäst på söndagar- alltså slappar.


When I think of you, I smile on the inside

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0