Early in the morning

Igår kväll var kul!
Jag kände nog bara 2-3 stycken från början, men det blev skitbra ändå. Jag vann kanske inte totallt, men jag slog många. Och det viktigaste var ju att jag slog Lollo.
Efteråt körde vi två hem till mig igen. Godiset var nästan slut så vi var duktiga nog att köra på varsin apelsin- och äppelsallad. Plus i kanten där.
Nu ligger Lollo fortfarande och sover medan jag gör mig iordning för Liseberg.
Men några bilder ska jag nog allt hinna slänga in!



När vi kom hem började vi fula oss lite...


...för vi loooooove nyttiga sallader, haha


Idag ska jag som sagt till Liseberg. Jag, Julle, hans föräldrar och hans syster med pojkvän. Jag och Julle var ju där så sent som för en månad sedan, men nu fick vi erbjudande att åka dit gratis, so why not?
Förra gången var det ju hyfsade köer om man säger så.
Detta ska bli jättekul!

Förra gången vi var på Liseberg

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0